RUGACIUNEA VINDECARII !

Jesus human 8

Domnul m-a făcut cap și nu coadă ! Eu sunt cap și nu coadă ! Sunt puternic, sunt sănătos, o să trăiesc și nu voi muri, ci voi propovădui anul Domnului! Și pentru că Dumnezeu mi-a dăruit o viață lungă, aceasta este ziua mea, acesta este anul meu! Lucrurile se schimbă în favoarea mea! Dumnezeul meu drag îmi va arăta ceva, ce n-am mai văzut până acum, nu am știut, și se vor deschide uși noi în fața mea! Îmi voi ieși în cale oamenii potriviți și lucrurile potrivite, se întorc în favoarea mea! Îi dau viață credinței mele pentru că o rostesc! Domnul este cetatea mea, adăpostul meu, scutul meu și El mă eliberează, mă păzește, mă învelește! Eu zic și El face! Declar Domnului și Dumnezeu împlinește, ceea ce mi-a promis! Dragă Tată ceresc, mulțumesc, că lupți luptele mele, mulțumesc, că îmi faci cărare, unde nu văd drum! Dumnezeul meu drag, eu știu, că Tu ești mai presus de orice obstacol, știu, că îmi satisfaci toate nevoile, Domnul meu, știu, dacă tu ești alături de mine, cine poate fii împotriva mea? Tu ești vindecătorul meu, salvatorul meu, sănătatea mea, pacea mea, victoria mea, și știu, că îndeplinești mai mult decât cer sau decât îmi pot imagina! Declar și stiu, că se realizează, cresc în ungere, în înțelepciune, în clemență, în influență și înfrunt orice obstacol! Sunt puternic în Domnul și în puterea lui imensă! Am toate abilitățile necesare, sunt uns, sunt talentat, și pot să fac tot, ceea ce trebuie făcut! Fiecare lucru în legătură cu mine o să fie din ce în ce mai bun, oasele mele, articulațiile mele, nervii mei, venele mele, inima mea, sângele meu, rinichii mei, fiecare organ, memoria mea, văzul, auzul, talentul, cunoștințele mele, mișcarea mea, pielea mea, tinerețea mea și fiecare celulă din corpul meu se reînnoiește! Cariera mea o închei precum Moise, cu ochii ascuțiți, plini de putere, și memoria perfectă! Din harul lui Dumnezeu, sunt puternic în Domnul, sunt curajos în Domnul, am încredere în Domnul, și sunt perseverent, sunt tolerant, mai mulți sunt alături de mine, decât împotriva mea! Dumnezeu a promis o cununa imparateasca în loc de cenușă, untdelemn de bucurie in locul plansului , o haina de lauda in locul unui duh mahnit, nu rămân niciodată în situație neplăcută sau rea! Sunt începuturi noi în viitorul meu, restul vieții mele va fi partea cea mai bună a vieții mele! Sunt confident, am apreciere de sine, sunt valoros, sunt iubit de către Dumnezeu! Curge singe imparatesc în venele mele! Sunt încununat cu har! Sunt copilul atotputernicului Dumnezeu! Sunt în formă bună! Sunt sănătos! Sunt plin de energie! Atâtea kilograme am, câte trebuie să am! Sunt binecuvântat, sunt bogat, sunt puternic și sunt sănătos! Sunt talentat și creativ! Sunt încrezător! Trăiesc în siguranță, sunt disciplinat și concentrat! Sunt atrăgător și demn de iubire! Am o personalitate bună! În viitorul meu sunt oamenii potriviți! Îmi îndeplinesc visele! Mă îndrept către oportunități mai bune! Trec peste orice piedică! Acesta este timpul meu, acesta este anul meu, aceasta este victoria mea, lucrurile se schimba în favoarea mea! Dumnezeu îmi arată în curând ceva, ce nu am mai văzut și nu am observat până acum și va crește din ce în ce mai mult, mai mareti și mai bun, este din ce în ce mai puternic în viața mea decât mi-am imaginat vreodată! Se împlinește tuturor binecuvântărilor a noului creatie în viața mea și prin revărsarea acesteia sunt o binecuvântare pentru ceilalți ! AMIN !

Lasă un răspuns

